Біологія. 7кл. Зошит з тематичного оцінювання (Козленко О.)

%D0%91%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F.+7%D0%BA%D0%BB.+%D0%97%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82+%D0%B7+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%28%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%D0%9E.%29 - фото 1
%D0%91%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F.+7%D0%BA%D0%BB.+%D0%97%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82+%D0%B7+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%28%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%D0%9E.%29 - фото 1 превью
95 грн.

Посібник складається з двох частин: матеріалів і форм для формувального оцінювання освітніх здобутків учнівства під час опанування біологією в 7 класі, і завдань для підсумкового тематичного оцінювання. Посібник має тематичну структуру, що відповідає структурі й вимогам модельної навчальної програми «Біологія, 7–9 кл.» для закладів загальної середньої освіти (автори: Балан П.Г., Кулініч О.М., Юрченко Л.П.), і оптимізована відповідно до доцільного розподілу видів діяльності по темах.

Як формувальне, так і підсумкове оцінювання здійснюється за трьома групами очікуваних результатів навчальної діяльності учнівства, закріплених у Державному стандарті загальної середньої освіти. Це:

Група І. Проводжу дослідження природи.

Група ІІ. Опрацьовую та використовую інформацію.

Група ІІІ. Усвідомлюю закономірності природи.

Формувальне оцінювання має сприяти оптимальному темпу здобуття знань, навичок і компетенцій учнівством, підтриманню в здобувачах освіти бажання самостійно здобувати природничо-наукову освіту. Ця частина посібника пропонує широкий вибір різноманітних форм діяльності з експериментування і проведення досліджень, розв’язання проблем повсякденного життя методами природничих наук і зокрема біології, вдосконалення вмінь опрацьовувати й розуміти інформацію з різних джерел, здійснювати проєктну діяльність різних типів. Тематичне оцінювання призначене для проведення чистого контролю освітніх здобутків учнівства.  

Посібник призначений для використання здобувачами освіти 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках і в позаурочній діяльності. Також його можуть використовувати педагоги-природничники закладів загальної середньої освіти, студенти педагогічних вищих навчальних закладів.