Математика. Збірник робіт для підготовки до ДПА. 4 клас

%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0.+%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%82+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8+%D0%B4%D0%BE+%D0%94%D0%9F%D0%90.+4+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 - фото 1
%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0.+%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%82+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8+%D0%B4%D0%BE+%D0%94%D0%9F%D0%90.+4+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 - фото 1 превью
45 грн.
Зміст посібника призначений для повторення і узагальнення знань з математики за курс початкової школи. Він стане у пригоді під час підготовки до ДПА. У посібнику подано 15 робіт (8 робіт тестового характеру та 7 комбінованих), у двох рівноцінних варіантах кожна. У роботах містяться навчальні завдання на виявлення стану сформованості навичок читання, запису й порівняння чисел, навичок читання і запису математичних виразів, обчислювальних навичок, умінь розв’язувати рівняння, задачі, умінь розпізнавати та будувати геометричні фігури, оперувати величинами. Відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів (наказ МОН України № 813 від 13 липня 2021 року) пропонуємо виконану роботу оцінювати вербально в оцінювальних судженнях, що характеризують досягнення учня/учениці. Сучасний підхід до оцінювання результатів навчання передбачає са-мооцінювання. У посібнику після кожної роботи вміщена таблиця, у якій учень/учениця має змогу зазначити як він/вона володіє певним умінням. Учитель разом з учнями обирає заздалегідь позначення самооцінки (+, смайлик чи інше) і відмітки вчителя. Зауважимо, що вчитель робить відмітку й оцінювальне судження після того, як його зробить учень/учениця. Застосування такого підходу дає змогу реалізувати формувальну та діагностувальну функції оцінювання. Учитель може виразити результат оцінювання виконаної роботи рівневою оцінкою, якщо це визначено рішенням педагогічної ради ЗЗСО. Звертаємо увагу, що запропоновані в збірнику тексти робіт є орієнтовними. На їх основі вчитель може укладати власні варіанти робіт, зокрема індивідуалізовані діагностувальні роботи, що проводяться з метою виявлення стану сформованості результатів, які учень/учениця хоче покращити.