Фізика. 9 клас : зошит для контролю навчальних досягнень

%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.+9+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81+%3A+%D0%B7%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8E+%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%8C - фото 1
%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0.+9+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81+%3A+%D0%B7%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8E+%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%8C - фото 1 превью
35 грн.
Зошит відповідає вимогам чинної програми з фізики для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів та призначений для поточного і тематичного контролю навчальних досягнень учнів з фізики. ..Посібник складається з двох частин: поточний контроль знань і контрольні роботи, У першій частині посібника запропоновано декілька видів перевірочних робіт: само-стійкі роботи — відстежується рівень сформованості вміння розв’язувати якісні й розрахункові задачі на два-три логічні кроки; контроль теоретичних знань — перевіряється рівень засвоєння теоретичного матеріалу; практичні тренінги — контролюються вміння застосовувати отримані знання під час розв’язування задач різного типу, володіння навичками читати й аналізувати матеріал, поданий графічно, виконувати пояснювальні рисунки. Кожну перевірочну роботу подано у двох варіантах. Друга- частина посібника містить контрольні роботи, за допомогою яких перевіряється рівень -засвоєння учнями навчального матеріалу за темами курсу. У посібнику подано п’ять контрольних робіт у двох рівнозначних варіантах. Ще два варіанти контрольних робіт (варіант З і варіант 4) розміщено на сайті interactive.ranok.com.ua. На сайті також розміщено варіант 5 (тренувальний варіант) кожної контрольної роботи, який автори рекомендують використовувати для підготовки до контрольних робіт. Можливості сайта interactive.ranok.com.ua дозволять учням виконати завдання тренувальних варіантів контрольних робіт, здійснити самоконтроль, розглянути правильні розв’язання завдань, а вчителю — оцінити рівень оволодіння темою кожним учнем класу. До посібника пропонується електронний додаток «Добірка запитань для усного опитування». Використання посібника ефективне в процесі вивчення курсу фізики за підручником «Фізика» для 9 класу закладів загальної середньої освіти за редакцією В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. Призначено для учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти і вчителів фізики.