Родзинкою посібника є не тільки принцип добору нових, цікавих юному читачеві текстів, а й оригінальна, цікава післятекстова робота. Завдання після прочитаного тексту мають широкий діапазон діяльності школяра, а саме: малювання, вибір відповіді із запропонованих, дискусія, вибір зайвого із обґрунтуванням, словникова робота, творча робота й багато інших форм роботи, що розвивають навички вдумливого читання.
Дуже цінним є формування у дітей уміння складати загадки. Автори розписали цю роботу покроково з конкретними прикладами.
Навчальні проекти зараз широко використовуються у сучасному навчанні, але лише у цьому посібнику учневі детально пояснено, як створити проект і для чого він потрібен.
Ще однією родзинкою видання є посилання на Інтернет-ресурс із конкретною адресою з метою знайомства з новими творами, спілкування з письменниками. Важливо, що до процесу читання й осмислення прочитаного залучаються і батьки.
У посібнику приділена увага всім літературним жанрам, які передбачені прграмою з літературного читання для 2 класу. З цього погляду цікавою є пропозиція дітям познайомитись із новою для багатьох газетою «Колосочок».
Твори для посібника підібрані з великою любов’ю. Вони всі захоплюючі, а післятекстові завдання роблять акцент на найцікавіших епізодах.
У цьому посібнику є також тексти та завдання для тренувальних робіт з аудіювання, оскільки розуміння тексту є головною вимогою для подальшої роботи з ним.
Робота цікава, оригінальна, яскраво і сучасно оформлена. Вона дуже потрібна в сучасній початковій школі (особливо після оновлення кола читання у чинних програмах з літературного читання).