ГОЛУБ Н.Б./ УКРАЇНСЬКА МОВА. ЗОШИТ МОЇХ ДОСЯГНЕНЬ 5 КЛ.

%D0%93%D0%9E%D0%9B%D0%A3%D0%91+%D0%9D.%D0%91.%2F+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90+%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%90.+%D0%97%D0%9E%D0%A8%D0%98%D0%A2+%D0%9C%D0%9E%D0%87%D0%A5+%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%AF%D0%93%D0%9D%D0%95%D0%9D%D0%AC+5+%D0%9A%D0%9B. - фото 1
%D0%93%D0%9E%D0%9B%D0%A3%D0%91+%D0%9D.%D0%91.%2F+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90+%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%90.+%D0%97%D0%9E%D0%A8%D0%98%D0%A2+%D0%9C%D0%9E%D0%87%D0%A5+%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%AF%D0%93%D0%9D%D0%95%D0%9D%D0%AC+5+%D0%9A%D0%9B. - фото 1 превью
95 грн.
У зошиті подано 8 тематичних робіт (по 2 варіанти кожної) відповідно до кількості розділів модельної навчальної програми «Українська мова. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.). Після кожної роботи подано «Лист самооцінювання» де учень/учениця визначає своє ставлення до роботи, емоційний стан, дає характеристику завдань за сприйняттям (складне/просте, зрозуміле/незрозуміле) та оцінює кожне завдання. В кінці зошита подано таблицю для кореляції бальних оцінок у рівневі відповідно до груп вмінь. Усі передбачені Державним стандартом уміння об’єднано в 4 групи: 1. Уміння працювати з інформацією. 2. Текстові вміння. 3. Комунікативні вміння. 4. Мовні вміння.