Математика, 1 кл., Діагностувальні картки НУШ_2 Істер О. С.

%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%2C+1+%D0%BA%D0%BB.%2C+%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BA%D0%B8+%D0%9D%D0%A3%D0%A8_2+%D0%86%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80+%D0%9E.+%D0%A1. - фото 1
%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%2C+1+%D0%BA%D0%BB.%2C+%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BA%D0%B8+%D0%9D%D0%A3%D0%A8_2+%D0%86%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80+%D0%9E.+%D0%A1. - фото 1 превью
50 грн.

Діагностувальні картки з математики. 1 клас» створено автором Олександром Істером відповідно до навчального посібника «Математика» для 1 класу у 3-х частинах, який відповідає ТОП з математики для 1 класу за редакцією О.Я. Савченко. Він складається з 29 карток, кожна з яких містить номери уроків та теми, яким їх призначено, відповідно до авторського календарно-тематичного планування за основним посібником і включає практичні завдання, які першокласники виконують на сторінках видання. Завдання покликані допомогти педагогам – учителям 1 класу – здійснювати формувальне оцінювання впродовж навчального року, а здобувачам освіти – допомогти аналізувати власні досягнення.

Зміст кожної картки упорядковано таким чином, щоб вона займала дві сторінки. Така побудова зручна для всіх учасників освітнього процесу: дітей, учителів, батьків першокласників, адже чітко орієнтує в обсязі кожної роботи і дозволяє використовувати посібник на вибір – як книжку і як відрізні картки.

Кожна картка містить номери уроків і назву навчальної теми, завдання викладено просто і доступно з урахуванням вікових особливостей дітей. Так, пропонується, щоб текстові завдання кількох перших карток, коли в першокласників ще не сформовані навички читання, їм читав учитель/дорослий. У кінці кожної картки подано піктограму, за допомогою якої діти можуть продемонструвати своє сприйняття процесу виконання завдань, тобто враховано рефлексію. Завдання карток проілюстровано малюнками, схемами, які є невід’ємною складовою змісту.