НУШ. Біда Д.Д. Пізнаємо природу, 5 кл., Підручник (2022) НУШ

%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%91%D1%96%D0%B4%D0%B0+%D0%94.%D0%94.+%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%2C+5+%D0%BA%D0%BB.%2C+%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%282022%29++%D0%9D%D0%A3%D0%A8 - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%91%D1%96%D0%B4%D0%B0+%D0%94.%D0%94.+%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%2C+5+%D0%BA%D0%BB.%2C+%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%282022%29++%D0%9D%D0%A3%D0%A8 - фото 1 превью
400 грн.
Підручник розроблено згідно з Державним стандартом базової середньої освіти. Відповідає модельній навчальній програмі «Пізнаємо природу». 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.), створеній відповідно до концептуальних засад Нової української школи. Містить 5 розділів: «Пізнаємо світ науки», «Пізнаємо будову речовин», Пізнаємо будову Землі», «Пізнаємо різноманіття організмів», «Пізнаємо себе і світ», зміст яких допомагають засвоїти рубрики: запитання, завдання, дослідження, працюємо разом, це цікаво, наукові забави, робота з картою. Мета підручника – сформувати в учнів цілісну картину світу та усвідомлення місця в ньому людини на основі єдності раціонально-наукового пізнання й особистого досвіду спілкування з природою; розвивати в учнів інтелектуальні, пізнавальні, дослідницькі, творчі та комунікативні здібності. Практичне спрямування підручника реалізується під час організації спостережень у природі, проведення експериментів, виконання практичних робіт і вправ, моделювання, розв’язання ситуативних, проблемних, аналітичних завдань і досліджень, уроків-екскурсій, роботи з науково-популярною літературою, інтернет-ресурсами тощо.