НУШ. Гільберг Т. Г. Пізнаємо природу, 6 кл., Підручник (2023) НУШ

%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%93%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B3+%D0%A2.+%D0%93.+%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%2C+6+%D0%BA%D0%BB.%2C+%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%282023%29++%D0%9D%D0%A3%D0%A8 - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%93%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B3+%D0%A2.+%D0%93.+%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%2C+6+%D0%BA%D0%BB.%2C+%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%282023%29++%D0%9D%D0%A3%D0%A8 - фото 1 превью
400 грн.
Представляємо вашій увазі підручник з інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти авторів Тетяни Гільберг, Павла Балана, Івана Крячка, Сергія Стократного! Підручник реалізує концептуальні ідеї модельної навчальної програми «Пізнаємо природу». 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.). Містить 5 розділів: Пізнаємо світ науки, Пізнаємо явища природи, Пізнаємо Сонячну систему, Пізнаємо взаємозв’язки у природі, Пізнаємо себе і світ. Зміст, структура та методичний апарат підручника створюють умови для інтерактивного та індивідуального навчання учнів. Це, зокрема, рубрики: Працюємо з інформацією, Дбаємо про довкілля, Досліджуємо, спостерігаємо, моделюємо, експериментуємо, На замітку, Розв’язуємо проблему, Клуб знавців природи, Робота у парі/групі. Мета підручника – сформувати в учнів цілісну картину світу, розкрити питання єдності живої і неживої природи та унікальності життя на планеті Земля; розвивати в учнів інтелектуальні, пізнавальні, дослідницькі, творчі та комунікативні здібності. Під час вивчення різноманітних природних явищ (фізичних, хімічних, астрономічних, біологічних) особлива увага приділяється екологічним аспектам взаємозв’язків живої та неживої природи. Практичне спрямування підручника реалізується під час організації спостережень у природі, проведення експериментів, виконання практичних робіт і вправ, моделювання, розв’язання ситуативних, проблемних, аналітичних завдань і досліджень, уроків-екскурсій, роботи з науково-популярною літературою, інтернет-ресурсами, відео-матеріалами тощо.