НУШ. Ривкінд Й. Я. Інформатика, 5 кл., Підручник (м'яка обкладинка) (2023)

%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%A0%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B4+%D0%99.+%D0%AF.+%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%2C+5+%D0%BA%D0%BB.%2C+%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%28%D0%BC%27%D1%8F%D0%BA%D0%B0+%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0%29++%282023%29 - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%A0%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B4+%D0%99.+%D0%AF.+%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%2C+5+%D0%BA%D0%BB.%2C+%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%28%D0%BC%27%D1%8F%D0%BA%D0%B0+%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0%29++%282023%29 - фото 1 превью
300 грн.
Підручник для 5 класу відповідає Державному стандарту базової середньої освіти, реалізує концептуальні засади НУШ і підготовлений відповідно до «Модельної навчальної програми «Інформатика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.). Сучасний світ – це світ, у якому інформаційно-комунікаційні технології є одним з головних інструментів для досягнення успіху, а вміння доцільно й ефективно їх використовувати у своїй навчальній діяльності, у повсякденному житті – одна з основних ознак учня та учениці Нової української школи. Підручник сприятяє успішному вивченню інформатики. Допоможе учням та ученицям навчитися логічно обґрунтовувати власні дії та свій вибір програмного забезпечення для розв’язування задач, створення моделей об’єктів, явищ і процесів з використанням цифрових пристроїв. А також діяти творчо, продукувати нові ідеї та доброчесно використовувати чужі для створення нових інформаційних об’єктів. На уроках інформатики в 5-му класі учні та учениці пригадають, що таке інформація та інформаційні процеси. Дізнаються, що таке повідомлення та дані, які бувають комп’ютери і де вони використовуються. Шукатимуть відомості в Інтернеті та зберігатимуть їх на носіях даних. Навчаться виконувати операції над файлами та папками не лише на окремому комп’ютері, а й на комп’ютерах у локальній мережі. Вони продовжать опрацьовувати текстові дані та складати алгоритми в одному із середовищ роботи з алгоритмами. Набуті компетентності застосовуватимуть під час виконання навчальних проєктів. Навчальний матеріал підручника поділено на 6 розділів. Після кожного розділу наведено підсумкову практичну роботу, яку вчитель може використати для визначення рівня компетентностей учня після вивчення розділу. Крім навчального матеріалу, підручник містить цікаві рубрики: «Для тих, хто хоче знати більше», «Цікаві факти з історії».