НУШ. Заболотний О. В. Укр. мова, 5 кл.,Зошит для підсумкового оцінювання навч. досягнень (2022)

%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%97%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%9E.+%D0%92.+%D0%A3%D0%BA%D1%80.+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%2C+5+%D0%BA%D0%BB.%2C%D0%97%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%81%D1%83%D0%BC%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87.+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%8C+%282022%29 - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%97%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%9E.+%D0%92.+%D0%A3%D0%BA%D1%80.+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%2C+5+%D0%BA%D0%BB.%2C%D0%97%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%81%D1%83%D0%BC%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87.+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%8C+%282022%29 - фото 1 превью
80 грн.
Зошит для підсумкового оцінювання навчальних досягнень Навчальний посібник для 5 класу закладів загальної середньої освіти Посібник містить діагностичні (контрольні роботи), за допомогою яких можна оцінити навчальні досягнення учнів та учениць з української мови: • шість робіт для тематичного оцінювання, • дві роботи для семестрового контролю, • одну роботу для оцінювання вміння сприймати письмовий текст. Кожна робота для тематичного оцінювання та робота для семестрового контролю складається з 12 завдань різного виду і подана у двох варіантах. Біля завдань указано максимально можливу кількість балів за виконання. Для перевірки правописних навичок у зошиті передбачено місце для диктанту. Для оцінювання вміння логічно й зрозуміло викладати думки, доречно вживати слова, грамотно писати учням та ученицям пропонується написати переказ та твір. Крім оцінювання роботи за 12-бальною шкалою, учитель / учителька може висловити загальне враження від діяльності учнів / учениць. Для цього в кінці кожної роботи запропоновано словесні характеристики, біля яких учитель / учителька за бажанням поставить одну або кілька позначок.