Навчальні посібники призначені для формування в молодших школярів читацької компетентності, яка є базовим складником комунікативної і пізнавальної компетентностей. У контексті компетентнісного підходу в посібниках учням запропоновано різні види робіт для формування повноцінної навички читання вголос і мовчки як базової у системі початкової освіти. Також посібники містять завдання, які сприятимуть розвиткові всіх видів мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання (слухання і розуміння, говоріння, читання). З огляду на це у посібниках зроблено акцент на формуванні в учнів умінь слухати і розуміти усне мовлення, стежити за розвитком думки, сприймати інформацію; важливих предметних читацьких уміннях, способах діяльності, які впливають на літературний розвиток учнів; збагаченні словникового запасу; формуванні умінь учнів усвідомлювати й оцінювати результати своєї читацької діяльності, створювати оцінювальні судження і власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого). Зошити розраховано на систематичне використання, а саме: щодня протягом тижня (на уроці літературного читання, домашнє завдання) учням пропо¬нують одне із п'яти завдань. Матеріал подано у цікавій і доступній формі з урахуванням психологічних особливостей молодших школярів. У посібнику містяться посилання на аудіотексти.
Издательство
Серія
Автор
Сторінок
64
Рік видання
2017
Обкладинка
Мягкий