ВАШУЛЕНКО М. С./НАВЧАЄМОСЬ ВИСЛОВЛЮВАТИСЯ. УКРАЇНСЬКА МОВА. 4 КЛ

%D0%92%D0%90%D0%A8%D0%A3%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E+%D0%9C.+%D0%A1.%2F%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%84%D0%9C%D0%9E%D0%A1%D0%AC+%D0%92%D0%98%D0%A1%D0%9B%D0%9E%D0%92%D0%9B%D0%AE%D0%92%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%A1%D0%AF.+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90+%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%90.+4+%D0%9A%D0%9B - фото 1
%D0%92%D0%90%D0%A8%D0%A3%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E+%D0%9C.+%D0%A1.%2F%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%84%D0%9C%D0%9E%D0%A1%D0%AC+%D0%92%D0%98%D0%A1%D0%9B%D0%9E%D0%92%D0%9B%D0%AE%D0%92%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%A1%D0%AF.+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90+%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%90.+4+%D0%9A%D0%9B - фото 1 превью
50 грн.
Навчальні посібники призначені для формування в молодших школярів читацької компетентності, яка є базовим складником комунікативної і пізнавальної компетентностей. У контексті компетентнісного підходу в посібниках учням запропоновано різні види робіт для формування повноцінної навички читання вголос і мовчки як базової у системі початкової освіти. Також посібники містять завдання, які сприятимуть розвиткові всіх видів мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання (слухання і розуміння, говоріння, читання). З огляду на це у посібниках зроблено акцент на формуванні в учнів умінь слухати і розуміти усне мовлення, стежити за розвитком думки, сприймати інформацію; важливих предметних читацьких уміннях, способах діяльності, які впливають на літературний розвиток учнів; збагаченні словникового запасу; формуванні умінь учнів усвідомлювати й оцінювати результати своєї читацької діяльності, створювати оцінювальні судження і власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого). Зошити розраховано на систематичне використання, а саме: щодня протягом тижня (на уроці літературного читання, домашнє завдання) учням пропо¬нують одне із п'яти завдань. Матеріал подано у цікавій і доступній формі з урахуванням психологічних особливостей молодших школярів. У посібнику містяться посилання на аудіотексти.