"Динамічні перерви. 1–2 класи."

%22%D0%94%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B8.+1%E2%80%932+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8.%22 - фото 1
%22%D0%94%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B8.+1%E2%80%932+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8.%22 - фото 1 превью
65 грн.
Посібник містить добірку матеріалів практичного спрямування для проведення динамічних перерв з учнями 1–2-х класів (ігри в приміщенні; інсценізації та пантоміми за змістом віршів, пісень; комунікативні ігри; міні-прогулянки та міні-екскурсії; психологічні (корекційні), розвивальні, рольові, рухливі, театралізовані ігри; навчальні ігри з елементами рухової діяльності) у першу половину дня (між другою та третьою навчальними годинами) та у позаурочний час, у групі продовженого дня тощо. Матеріали посібника спрямовані на формування у школярів здоров’я-збережувальної компетентності як важливої умови для досягнення успіхів під час навчання, збереження їхнього фізичного і психічного здоров’я, підтримання активної уваги та підвищення пізнавальної активності, а також мовної, комунікативної, громадянської, соціальної, культурної та інших ключових компетентностей в умовах упровадження Концепції Нової української школи. Для вчителів початкових класів, вихователів ГПД, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів та всіх, хто цікавиться питанням здоров’язбереження.