Посібник містить добірку матеріалів практичного спрямування для проведення динамічних перерв з учнями 1–2-х класів (ігри в приміщенні; інсценізації та пантоміми за змістом віршів, пісень; комунікативні ігри; міні-прогулянки та міні-екскурсії; психологічні (корекційні), розвивальні, рольові, рухливі, театралізовані ігри; навчальні ігри з елементами рухової діяльності) у першу половину дня (між другою та третьою навчальними годинами) та у позаурочний час, у групі продовженого дня тощо.
Матеріали посібника спрямовані на формування у школярів здоров’я-збережувальної компетентності як важливої умови для досягнення успіхів під час навчання, збереження їхнього фізичного і психічного здоров’я, підтримання активної уваги та підвищення пізнавальної активності, а також мовної, комунікативної, громадянської, соціальної, культурної та інших ключових компетентностей в умовах упровадження Концепції Нової української школи.
Для вчителів початкових класів, вихователів ГПД, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів та всіх, хто цікавиться питанням здоров’язбереження.