НУШ Мій конспект. Українська мова та читання. З клас. Частина 2 до підручника М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик

%D0%9D%D0%A3%D0%A8+%D0%9C%D1%96%D0%B9+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82.+%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%82%D0%B0+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.+%D0%97+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+2+%D0%B4%D0%BE+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D0%9C.+%D0%A1.+%D0%92%D0%B0%D1%88%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0%2C+%D0%A1.+%D0%93.+%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8+%D0%9C%D1%96%D0%B9+%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82.+%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%82%D0%B0+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.+%D0%97+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+2+%D0%B4%D0%BE+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D0%9C.+%D0%A1.+%D0%92%D0%B0%D1%88%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B0%2C+%D0%A1.+%D0%93.+%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA - фото 1 превью
130 грн.
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та літературного читання у 3-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників М. С. Вашуленка, Н. А. Васильківської, С. Г. Дубовик (Українська мова та читання: підруч. для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х ча стинах). Ч. І,— К. : Видавничий дім «Освіта», 2020) та О. В. Вашуленко (Українська мова та читання: підруч. для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2.— К. : Видавничий дім «Освіта», 2020). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’я збережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища. Для вчителів початкової школи.