НУШ Грущинська І.В. Мої досягнення «Я досліджую світ» для учнів 2-го класу

%D0%9D%D0%A3%D0%A8+%D0%93%D1%80%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%86.%D0%92.+%D0%9C%D0%BE%D1%97+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%C2%AB%D0%AF+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%C2%BB+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2+2-%D0%B3%D0%BE+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83 - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8+%D0%93%D1%80%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%86.%D0%92.+%D0%9C%D0%BE%D1%97+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%C2%AB%D0%AF+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%C2%BB+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2+2-%D0%B3%D0%BE+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83 - фото 1 превью
  • 30318
  • 978-966-991-007-3
45 грн.
Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України {лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 24.12.2019 № 22.1/12-Г-1204) До уваги вчителів Зошит для діагностичних робіт «Мої досягнення» знадобиться вчителям упродовж навчального року після опрацювання кожного тематичного розділу курсу «Я досліджую світ - для 2-го класу ЗЗСО авторів І. В. Грущин-ської, 3. М. Хитрої. Він містить 7 перевірних робіт у двох варіантах по шість завдань, що мають компетентнісний зміст і слугують формувальному оцінюванню змісту кожного тематичного розділу. Запропоновані в них завдання передбачають застосування учнями набутих знань і вмінь. Подані роботи рекомендуємо використовувати для самостійного виконання учнями з метою діагностування результатів навчання і коригування навчального процесу. Компетентнісні завдання для формувального оцінювання допоможуть: • діагностувати індивідуальні досягнення учнів; • визначати навчальні результати учнів із природознавства; • розвивати навички самостійної роботи. Кілька методичних порад. Варто нагадати дітям секрети умовних позначок, а свій настрій вони можуть позначити у змісті на с. 32. — допомога дорослих — використовую результати спостережень — моя дослідницька лабораторія — рушничок народної мудрості Успіхів вам і взаєморозуміння!