НУШ. Грущинська І.В. Мої досягнення : тем.діагн.роботи з курсу «Я досліджую світ» : 4 клас. до підр. «Я досліджую світ» (у 2-х ч.) (І. В. Грущинська)

%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%93%D1%80%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%86.%D0%92.+%D0%9C%D0%BE%D1%97+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%3A+%D1%82%D0%B5%D0%BC.%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD.%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8+%D0%B7+%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%83+%C2%AB%D0%AF+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%C2%BB+%3A+4++%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%B4%D0%BE+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80.+%C2%AB%D0%AF+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%C2%BB+%28%D1%83+2-%D1%85+%D1%87.%29+%28%D0%86.+%D0%92.+%D0%93%D1%80%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%29 - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8.+%D0%93%D1%80%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%86.%D0%92.+%D0%9C%D0%BE%D1%97+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%3A+%D1%82%D0%B5%D0%BC.%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD.%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8+%D0%B7+%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%83+%C2%AB%D0%AF+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%C2%BB+%3A+4++%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%B4%D0%BE+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80.+%C2%AB%D0%AF+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%C2%BB+%28%D1%83+2-%D1%85+%D1%87.%29+%28%D0%86.+%D0%92.+%D0%93%D1%80%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%29 - фото 1 превью
50 грн.
Зошит для діагностичних робіт «Мої досягнення» знадобиться вчителям упродовж навчального року після опрацювання кожного тематичного розділу підручника «Я досліджую світ» для 4-го класу ЗЗСО авторів І. В. Грущинської, 3. М. Хитрої. Він містить 8 робіт у двох варіантах по сім завдань, що мають компетентнісний зміст і слугують формувальному оцінюванню досягнень четвертокласників та четвертокласниць. Запропоновані в них завдання передбачають застосування учнями набутих знань і вмінь. Подані роботи рекомендуємо використовувати для самостійного виконання учнями з метою діагностування результатів навчання і коригування навчального процесу. Компетентнісні завдання для формувального оцінювання допоможуть: • діагностувати індивідуальні досягнення учнів; • визначати навчальні результати учнів із природничої, соціальної й здоров’язбережувальної, громадянської та історичної освітніх галузей; • розвивати навички самостійної роботи.