Читаємо із задоволенням щодня : Посібник з літературного читання для учнів 4 класу

%D0%A7%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE+%D1%96%D0%B7+%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC+%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%8F+%3A+%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%B7+%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2+4+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83 - фото 1
%D0%A7%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE+%D1%96%D0%B7+%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC+%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%8F+%3A+%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%B7+%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2+4+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83 - фото 1 превью
50 грн.
Навчальний посібник є однією з перших спроб у вітчизняній методиці втілити принципово новий діяльнісно орієнтований підхід до викладання читання в початковій школі. Посібник повністю відповідає Державному стандарту початкової освіти, вимогам, закладеним до Типових освітніх програм Нової української школи, концепції інтегрованого навчання, адже його мета — формування справжнього вдумливого читача, розвиток в учнів ключової компетентності — вміння вчитися і навичок функціонального читання. У посібнику, що продовжує серію, розпочату в 1-2 класах, синтезовано різні форми навчальної літератури: хрестоматію, інтерактивний посібник, а також робочий зошит із системою інтегрованих завдань. Наявні словнички подають тлумачення слів у доступній для дітей формі. Значна увага приділена словниковій роботі, яка носить розвивальний і пізнавальний характер, сприяє виробленню вміння уважно дослухатися до слів, досліджувати їх, з’ясовуючи спосіб їх творення, знаходити шляхи до розуміння їх лексичного значення. Таким чином, цей навчальний посібник сприяє введенню в практику початкової школи елементів інтегрованого навчання української мови та читання, цілісного сприйняття світу. Різножанрові тексти, в основі яких — твори сучасних вітчизняних письменників і письменниць — багатофункціональні. Вони містять широкий комунікативний, естетичний, виховний і пізнавальний потенціал. У посібнику багато уваги приділено роботі з медіатекстами, що відповідає концептуальним засадам Нової української школи. Розроблено систему завдань функціонального характеру й за-діяно компетентнісний, особистісно зорієнтований і діяльнісний підходи. Значна увага приділена розвитку творчих здібностей учнів, а також вмінню розпізнавати інформацію і працювати з нею. Посібник містить оригінальні завдання для аудіювання, які становлять єдине ціле з роботою над запропонованими текстами. Робота над проектами побудована так, що в учнів має пробуджуватися прагнення до самостійної пізнавальної і творчої діяльності. Сучасний дизайн посібника, використання інтернет-посилань, звернення до особистого читацького досвіду й думки третьокласників і третьокласниць дозволяють широко й ефективно використовувати його в Новій українській школі, покликаній формувати успішну й щасливу особистість.