Українська мова. 1 клас. Буквар. Навчальний посібник у 6-ти частинах. Частина 4 (Вашуленко М.С.)

%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.+1+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D1%80.+%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D1%83+6-%D1%82%D0%B8+%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%85.+%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+4+%28%D0%92%D0%B0%D1%88%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%D0%9C.%D0%A1.%29 - фото 1
%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.+1+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D1%80.+%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D1%83+6-%D1%82%D0%B8+%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%85.+%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+4+%28%D0%92%D0%B0%D1%88%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%D0%9C.%D0%A1.%29 - фото 1 превью
100 грн.
Цей навчальний посібник із шести частин - безперечно нове слово у підручникотворенні. Уперше дбайливо й цікаво поєднано в одній книжці практичний матеріал з навчання читання і письма.

Цей посібник створений для того, щоб дитина захотіла читати і писати й відчула радість від того, що вміє це робити. 1 частина посібника призначена для добуквеного періоду навчання грамоти, 2-5 частини забезпечують буквений період, 6 – післябуквений період навчання.

Орієнтований на дітей, які мають різний рівень дошкільної читацької підготовки: для тих учнів/учениць, які навчаються читати, у матеріалі для читання використовуються тільки вивчені літери, також у посібнику вміщено тексти і завдання для дітей, які певною мірою вміють читати, щоб створити умови для організації на уроці диференційованої роботи з різними групами учнів/учениць. 

Родзинкою посібника є використання нових, цікавих сучасним першокласникам текстів, компетентнісно орієнтованих завдань та завдань функціонального характеру. Автори звертаються до каналів сприйняття дитиною світу, залучають емоційну та образну пам'ять, щоб граючи, без настанов і примусу сформувати в учнів психологічну готовність до читання і письма. Посібник звернеться до дитини, заговорить і заспіває разом з нею. У QR-кодах із посиланнями на аудіофайли вміщено тексти для слухання, озвучені професійними дикторами, мовлення яких стане взірцем для учнів/учениць. Після завершення слухання відбувається робота над виконанням завдань, які спрямовані на перевірку розуміння усної інформації. Щоб маленькі школярі подолали існуючий у багатьох з них бар'єр у навчанні письма, автори пропонують писати спочатку друковані букви. 

Особливу увагу в посібнику приділено формуванню навички письма у ліворуких дітей: зразок букви в кінці рядка на той випадок, якщо він/вона закриватиме рукою зразок, який розташований на початку рядка. Над буквами нанесено стрілочку, яка нагадує дітям (особливо лівшам) звідки починати писати букву, який елемент у букві пишеться першим. З посібником зручно буде працювати й учителям: ураховуючи рівень розвитку читацьких і мовленнєвих умінь учнів класу, педагог самостійно визначає обсяг і частотність виконання тих чи інших завдань. Завдання до текстів подано в самому посібнику, але дрібним шрифтом, призначеним для дорослого читача. 

Ми намагалися створити не просто навчальний посібник, а дитячу книжку з яскравими малюнками, мовними цікавинками, міцним патріотичним підґрунтям. Нехай вона, турботливо тримаючи за руку, веде дитину у світ української мови!