Емоційний інтелект у бізнесі

%D0%95%D0%BC%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D1%83+%D0%B1%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B5%D1%81%D1%96 - фото 1
%D0%95%D0%BC%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82+%D1%83+%D0%B1%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B5%D1%81%D1%96 - фото 1 превью
  • 38484
  • 978-966-982-222-2
  • Vivat
370 грн.
Бестселер Деніела Ґоулмана «Емоційний інтелект» здійснив революцію в психології. У другій книжці про емоційний інтелект автор аналізує причини й запоруки успіху в бізнесі як окремого працівника, так і всієї організації, визначаючи навички, що вирізняють лідерів у будь-якій галузі. На конкретних прикладах показано, як емоції, самоконтроль, комунікативні навички й здатність працювати в команді — тобто загалом емоційний інтелект — впливають на успіх у житті та бізнесі. На думку автора, це важливіше за IQ, науковий ступінь та життєвий досвід. І що вища посада людини, то вагоміші ці навички. Ґоулман наголошує на тому, що всі ми маємо потенціал для розвитку емоційного інтелекту на будь-якому етапі нашої кар’єри,а також дає нам рекомендації щодо підвищення власної ефективності.