Історія України. Підручник для 7 класу (Власов В.)

%D0%86%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F+%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8.+%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+7+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83+%28%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2+%D0%92.%29 - фото 1
%D0%86%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F+%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8.+%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+7+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83+%28%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2+%D0%92.%29 - фото 1 превью
400 грн.

Підручник створено відповідно до модельної навчальної програми «Історія. 7–9 класи» для ЗЗСО (авт.: Бурлака О. В., Желіба О. В., Павловська-Кравчук В. А., Худобець О. А., Черкас Б. В., Щупак І. Я.) і спрямовано на вивчення історії українського середньовіччя, розуміння його значущості й внеску в світову політичну та культурну спадщину.

Він має чітку структуру, містить достатню кількість навчального матеріалу, а також різноманітні вправи, що в комплексі забезпечує розвиток історико-хронологічного, геопросторового, критичного та системного мислення, формує наскрізні вміння і розвиває творчі здібності.

Обсяг і складність пропонованого в підручнику навчального матеріалу є оптимальними і відповідають можливостям засвоєння його учнями на належному рівні, що дає змогу досягти визначені програмою очікувані результати навчання.

Послідовне застосування рекомендованих авторами методичних прийомів сприятиме формуванню в учнів навичок самостійної роботи з історичними джерелами, ілюстративним матеріалом, термінами й поняттями, спонукатиме до висловлення власних думок, створюватиме умови для формування загальних життєвих цінностей. 

Підручник містить:

? зручний апарат орієнтування (навчальні тексти та завдання структуровано заформами пізнавальної  діяльності (рубрики «Міркуємо», «Досліджуємо», «Обговорюємо»));
? проєктні та творчі завдання (з порадами та інструкціями з їх виконання та презентації);
? додаткові навчальні та пізнавальні відео до уроків, віртуальні екскурсії, відео за музейними експозиціями, 3D-реконструкції, які є елементом методичного апарату відповідно до завдань уроків та очікуваних результатів навчання;
? систему завдань для самоперевірки (онлайн-тестування до кожного уроку);
? узагальнення до розділів та узагальнення до курсу.