НУШ 3 клас Діагностичні картки з математики

%D0%9D%D0%A3%D0%A8+3+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81+%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BA%D0%B8+%D0%B7+%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8 - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8+3+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81+%D0%94%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BA%D0%B8+%D0%B7+%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8 - фото 1 превью
  • 33682
  • 1332687318
30 грн.
Пропоновані діагностичні картки можна використовувати для спостереження і вербального оцінювання результатів навчання учнів згідно з Державним стандартом початкової освіти з метою підтримки їх навчального поступу, аналізу реалізації навчальної програми та ухвалення рішення щодо корегування програмового матеріалу і методів навчання відповідно до індивідуальних потреб учнів. Оцінювати відповіді завдань можна початковими буквами слів: засвоєно (З), частково засвоєно (Ч), не засвоєно (Н). Роботу з картками доцільно проводити під час корекційних тижнів упродовж 20–25 хв уроку.
  • Переплет
    Мягкий