НУШ Формувальне оцінювання в початковій школі

%D0%9D%D0%A3%D0%A8+%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5+%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%B2+%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9+%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96 - фото 1
%D0%9D%D0%A3%D0%A8+%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5+%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%B2+%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9+%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96 - фото 1 превью
50 грн.
У посібнику схарактеризовано дидактико-методичні аспекти оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Особливу увагу приділено впровадженню формувального оцінювання в початковій школі. Надано методичні рекомендації щодо розробки та проведення діагностичних робіт, наведено орієнтовні тексти комплексних діагностичних робіт і діагностичних робіт із мовно-літературної та математичної освітніх галузей. Запропоновані матеріали допоможуть педагогам упровадити формувальне оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Видання призначено для вчителів початкових класів, заступників директорів із навчально-виховної роботи, методистів, консультантів, викладачів, які працюють у системі неперервної педагогічної освіти, а також для студентів педагогічних закладів вищої освіти.