"Стіна слів. 1-2 класи. Робота зі словами за методикою "Щоденні 5"."

%22%D0%A1%D1%82%D1%96%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B2.+1-2+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8.+%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0+%D0%B7%D1%96+%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%8E+%22%D0%A9%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96+5%22.%22 - фото 1
%22%D0%A1%D1%82%D1%96%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B2.+1-2+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8.+%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0+%D0%B7%D1%96+%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%8E+%22%D0%A9%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96+5%22.%22 - фото 1 превью
50 грн.
За Концепцією НУШ важлива увага приділяється вивченню лексичного матеріалу та його зв’язку з вивченням всіх інших предметів. Для розвитку в дітей читацьких умінь і навичок використовують методику «Щоденні 5». Ця методика передбачає щоденне застосування учнями в навчальному процесі п’яти видів діяльності, до яких належить робота зі словами. Важлива складова роботи зі словами на уроках української мови й читання — «Стіна слів», що є дієвим методичним інструментом для візуального підтримання грамотності учнів. «Стіна слів» — це місце у класній кімнаті, де вчитель розміщує усі тематичні групи слів, що вивчають учні. Під час навчання діти мають змогу користуватися ними, звертати увагу на їхнє написання і тлумачення для кращого запам’ятовування. «Стіна слів» має бути перед очима учнів. Пропонований посібник містить добірку тлумачень слів та словосполучень, згрупованих за темами тижнів (для 1-го класу) та темами місяців (для 2-го класу). Переваги роботи з посібником: Користуючись словами запропонованими в посібнику вчитель економить час на пошуки слів до певної теми та їхніх тлумачень. З-поміж запропоноваих слів вчитель може обирати ті, що відповідають запитам учнів конкретного класу. Вибравши слова, учитель може самостійно розробити дизайн для них, дібрати необхідні шрифт і розмір, додати малюнки та адаптувати їх відповідно до стилю оформлення свого класу чи вподобань дітей. В електронному додатку за QR-кодом учитель може завантажити та роздрукувати готові зразки ілюстрованих карток. За Концепцією НУШ важлива увага приділяється вивченню лексичного матеріалу та його зв’язку з вивченням всіх інших предметів. Для розвитку в дітей читацьких умінь і навичок використовують методику «Щоденні 5». Ця методика передбачає щоденне застосування учнями в навчальному процесі п’яти видів діяльності, до яких належить робота зі словами. Важлива складова роботи зі словами на уроках української мови й читання — «Стіна слів», що є дієвим методичним інструментом для візуального підтримання грамотності учнів. «Стіна слів» — це місце у класній кімнаті, де вчитель розміщує усі тематичні групи слів, що вивчають учні. Під час навчання діти мають змогу користуватися ними, звертати увагу на їхнє написання і тлумачення для кращого запам’ятовування. «Стіна слів» має бути перед очима учнів. Пропонований посібник містить добірку тлумачень слів та словосполучень, згрупованих за темами тижнів (для 1-го класу) та темами місяців (для 2-го класу). Переваги роботи з посібником: Користуючись словами запропонованими в посібнику вчитель економить час на пошуки слів до певної теми та їхніх тлумачень. З-поміж запропоноваих слів вчитель може обирати ті, що відповідають запитам учнів конкретного класу. Вибравши слова, учитель може самостійно розробити дизайн для них, дібрати необхідні шрифт і розмір, додати малюнки та адаптувати їх відповідно до стилю оформлення свого класу чи вподобань дітей. В електронному додатку за QR-кодом учитель може завантажити та роздрукувати готові зразки ілюстрованих карток. За Концепцією НУШ важлива увага приділяється вивченню лексичного матеріалу та його зв’язку з вивченням всіх інших предметів. Для розвитку в дітей читацьких умінь і навичок використовують методику «Щоденні 5». Ця методика передбачає щоденне застосування учнями в навчальному процесі п’яти видів діяльності, до яких належить робота зі словами. Важлива складова роботи зі словами на уроках української мови й читання — «Стіна слів», що є дієвим методичним інструментом для візуального підтримання грамотності учнів. «Стіна слів» — це місце у класній кімнаті, де вчитель розміщує усі тематичні групи слів, що вивчають учні. Під час навчання діти мають змогу користуватися ними, звертати увагу на їхнє написання і тлумачення для кращого запам’ятовування. «Стіна слів» має бути перед очима учнів. Пропонований посібник містить добірку тлумачень слів та словосполучень, згрупованих за темами тижнів (для 1-го класу) та темами місяців (для 2-го класу). Переваги роботи з посібником: Користуючись словами запропонованими в посібнику вчитель економить час на пошуки слів до певної теми та їхніх тлумачень. З-поміж запропоноваих слів вчитель може обирати ті, що відповідають запитам учнів конкретного класу. Вибравши слова, учитель може самостійно розробити дизайн для них, дібрати необхідні шрифт і розмір, додати малюнки та адаптувати їх відповідно до стилю оформлення свого класу чи вподобань дітей. В електронному додатку за QR-кодом учитель може завантажити та роздрукувати готові зразки ілюстрованих карток. За Концепцією НУШ важлива увага приділяється вивченню лексичного матеріалу та його зв’язку з вивченням всіх інших предметів. Для розвитку в дітей читацьких умінь і навичок використовують методику «Щоденні 5». Ця методика передбачає щоденне застосування учнями в навчальному процесі п’яти видів діяльності, до яких належить робота зі словами. Важлива складова роботи зі словами на уроках української мови й читання — «Стіна слів», що є дієвим методичним інструментом для візуального підтримання грамотності учнів. «Стіна слів» — це місце у класній кімнаті, де вчитель розміщує усі тематичні групи слів, що вивчають учні. Під час навчання діти мають змогу користуватися ними, звертати увагу на їхнє написання і тлумачення для кращого запам’ятовування. «Стіна слів» має бути перед очима учнів. Пропонований посібник містить добірку тлумачень слів та словосполучень, згрупованих за темами тижнів (для 1-го класу) та темами місяців (для 2-го класу). Переваги роботи з посібником: Користуючись словами запропонованими в посібнику вчитель економить час на пошуки слів до певної теми та їхніх тлумачень. З-поміж запропоноваих слів вчитель може обирати ті, що відповідають запитам учнів конкретного класу. Вибравши слова, учитель може самостійно розробити дизайн для них, дібрати необхідні шрифт і розмір, додати малюнки та адаптувати їх відповідно до стилю оформлення свого класу чи вподобань дітей. В електронному додатку за QR-кодом учитель може завантажити та роздрукувати готові зразки ілюстрованих карток.