"Українська мова та читання. 2 клас. Частина 1 (за підручниками К. І. Пономарьової та О. Я. Савченко). "

%22%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%82%D0%B0+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.+2+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+1+%28%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8+%D0%9A.+%D0%86.+%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97+%D1%82%D0%B0+%D0%9E.+%D0%AF.+%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%29.+%22 - фото 1
%22%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%82%D0%B0+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.+2+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+1+%28%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8+%D0%9A.+%D0%86.+%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97+%D1%82%D0%B0+%D0%9E.+%D0%AF.+%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%29.+%22 - фото 1 превью
140 грн.
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників К. І. Пономарьової (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019) та О. Я. Савченко (Українська мова та читання : Підручник для 2-го класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2.— К. : УОВЦ «Оріон», 2019). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.