Вашуленко О.В. "Вчуся бути читачем. Літературне читання. 2 кл."

%D0%92%D0%B0%D1%88%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%D0%9E.%D0%92.+%22%D0%92%D1%87%D1%83%D1%81%D1%8F+%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%B8+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BC.+%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B5+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.+2+%D0%BA%D0%BB.%22 - фото 1
%D0%92%D0%B0%D1%88%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%D0%9E.%D0%92.+%22%D0%92%D1%87%D1%83%D1%81%D1%8F+%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%B8+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BC.+%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B5+%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.+2+%D0%BA%D0%BB.%22 - фото 1 превью
  • 32873
  • 978-617-656-730-1
50 грн.
Навчальний посібник розроблено відповідно до оновленої програми з літературного читання для початкової школи. Основна його мета - формувати в молодших школярів комунікативну і читацьку компетентності. У посібнику запропоновано систему знань, яка сприятиме розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності учня на уроках літературного читання (слухання і розміння, говоріння, читання), Зошит розраховано на систематичне використання його на уроках, а саме: щодня протягом тижня учням пропонують одне із п"яти завдань. Окремі завдання можна пропонувати учням на виконання вдома.