"Я досліджую світ. 2 клас. Частина 1 (за підручниками Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук та М. М. Корнієнк.)"

%22%D0%AF+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82.+2+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+1+%28%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8+%D0%9D.+%D0%9C.+%D0%91%D1%96%D0%B1%D1%96%D0%BA%2C+%D0%93.+%D0%9F.+%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA+%D1%82%D0%B0+%D0%9C.+%D0%9C.+%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA.%29%22 - фото 1
%22%D0%AF+%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D1%83%D1%8E+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82.+2+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81.+%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0+1+%28%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8+%D0%9D.+%D0%9C.+%D0%91%D1%96%D0%B1%D1%96%D0%BA%2C+%D0%93.+%D0%9F.+%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA+%D1%82%D0%B0+%D0%9C.+%D0%9C.+%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA.%29%22 - фото 1 превью
130 грн.
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників Н. М. Бібік, Г. П. Бондарчук (Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1.— Х. : Вид-во «Ранок», 2019) та М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровської, І. Т. Зарецької (Я досліджую світ : підруч. для 2-го кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 2.— Х. : Вид-во «Ранок», 2019). У посібнику: розробки уроків до інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 2 клас, частина 1; уроки побудовано з метою формування предметних та ключових компетентностей учнів; конспекти уроків побудовано з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання; творчі завдання, завдання для роботи в парах і групі, ігрові завдання, зразки наочності; місця для власних записів вчителя; орієнтовне календарно-тематичне планування. Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища. Для вчителів початкової школи.