Українська мова. Усі діагностувальні роботи. 7 клас

%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.+%D0%A3%D1%81%D1%96+%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96+%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8.+7+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 - фото 1
%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.+%D0%A3%D1%81%D1%96+%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96+%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8.+7+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 - фото 1 превью
120 грн.
Посібник містить систему різнорівневих завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів 7-го класу з усіх тем курсу української мови відповідно до Державного стандарту базової загальної середньої освіти та основних модельних навчальних програм: «Українська мова. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.) та «Українська мова. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Заболотний В. В., Лавринчук В. П., Плівачук К. В., Попова Т. Д.), рекомендованих Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). 

У посібнику, що має зручну форму зошита, наведено завдання для всіх видів оцінювання із зарубіжної літератури за 7-й клас, зокрема: бліцопитування (теоретичний матеріал та матеріали на знання тексту); поточні діагностувальні роботи; комбіновані діагностувальні роботи (тестування, різнорівневі практичні завдання). 

Усі роботи розміщені на окремих аркушах (за варіантами), наприкінці яких відведено місце для самооцінювання здобувачів освіти та коментаря вчителя.